Salvemos o Monte Piquiño

O domingo 5 de xuño o bng de Teo participou na manifestación contra a depredación eólica que fomentan os gobernos da Xunta e do Estado.

Salvemos o Monte Piquiño !!!

Encontro con Nestor Rego en Teo

Comunicamos a toda a veciñanza e demáis persoas interesadas na asistencia, da nova data para o Encontro con Nestor Rego en Teo que terá lugar na Praza do Mercado dos Tilos o Venres 17 de xuño de 2022 ás 20:30h e no que intervirán a nosa voceira local e concelleira Patricia Castelao e o deputado no parlamento estatal Nestor Rego.

Animamos a asistir para que teñades información de primeira man sobre a importancia de termos voz propia.

Agardámosvos!

Ler novas

Non a planta de tratamento de residuos na Casalonga

Ante o cambio de titularidade a nome de Toysal da pista que leva á canteira, pedimos explicacións e esiximos que se estuden todas as posibilidades abertas para solucionar dunha vez por todas a problemática da canteira.

Dende o bng de Teo estamos a facer unha oposición responsábel, construtiva e dialogante mais non permitiremos un novo golpe á veciñanza con noticias que só fan aumentar a alarma. Esiximos, antes que nada, respecto á veciñanza que vive con desesperación esta confusión e merecen vivir con tranquilidade.

Todas as forzas políticas do concello teñen que deixarse a pel neste tema para intentar solucionalo por todos os medios, con responsabilidade, respondendo só aos intereses das veciñas e veciños.

A perda de control sobre a pista supón facilitar a Toysal que faga o que lle pete nos terreos e, fronte isto, estará o BNG e tamén as veciñas e veciños como levamos demostrando todos estes anos de protestas e mobilizacións para deixar claro que, de se construír, atoparíanse coa nosa oposición activa.

A nosa voceira, Patricia Castelao reclama un "pacto municipal" para sumar forzas contra a instalación do vertedoiro.

O bng de Teo realiza unha ofrenda floral no monumento da Batalla de Cacheiras

O bng de Teo conmemorou na mañá do 23 de Abril ás persoas que participaron na Batalla de Cacheiras en 1846 como "semente necesaria do nacionalismo actual".

A voceira, Patricia Castelao, e a concelleira, Carme Diéguez, xunto cun grupo de militantes, realizaron unha ofrenda floral no monumento conmemorativo da Fundación O Grelo-Amigos de Galiza e convidaron a "homenaxear ás persoas que defenderon os nosos dereitos e un futuro de seu para a nosa terra".

"Na Batalla de Cacheiras defendéronse os nosos dereitos como pobo e tamén os dereitos das persoas a vivir dignamente e, neste sentido, é un referente de especial valor para o BNG porque nos sentimos herdeiras deses mesmos obxectivos e por eles traballamos", apuntou Patricia Castelao para quen a formación nacionalista "incorpora a enerxía de quen defendeu Galiza a través da nosa historia".

Ler novas

Os prezos soben, os teus cartos baixan: fagámonos valer

➡️Mañá, SABADO 26 de Marzo, as 12h, @s compañ[email protected] do bng de Teo estaremos nos Tilos realizando un reparto de folletos e informando sobre a campaña "Os prezos soben, os teus cartos baixan: fagámonos valer";

➡️ Ao tempo, anunciamos e animamos a participar na MANIFESTACIÓN O DOMINGO 3 de Abril, con saida ás 12h da Praza 8 de Marzo en Compostela.

Ler novas
As nosas concelleiras Carmen Diéguez (esq.) e Patricia Castelao (dta.)

Toma de posesión como concelleira de Patricia Castelao

Hoxe, 23 de febreiro, a nosa compañeira Patricia Castelao tomou posesión como concelleira (e voceira) do bng de Teo; hoxe, día en que conmemoramos o nacemento de Rosalía de Castro

Parabéns, Patricia!

Dende o grupo municipal gardamos que a andaina sexa longa e frutífera ao tempo que desexamos medre aínda máis en ti a ilusión, o entusiasmo e a enerxía que te caracteriza.

Adiante Patricia, adiante bng!

concentración convocada pola ANPA do IES Cacheiras onte

A concentración do Mércores, entre [email protected] compañ[email protected] do bng, contou coa participación e apoio da nosa Concelleira por Teo Carmen Diéguez e da Deputada no Parlamento de Galiza Iria Carreira.

As nosas compañeiras puideron comprobar de primeira man como, apesares de saír as 14:10h, @s [email protected] do IES Cacheiras que residen en Lampai, Francos, etc..., foron [email protected] polo autobús do transporte escolar público, xestionado pola empresa Monbus, as 14:55h.

Dende o bng de Teo urximos ás partes implicadas e responsables a unha rápida solución.

Ler novas

concentración en protesta polo servizo de transporte escolar no IES Cacheiras

Dende o bng de Teo sumámonos á concentración en protesta contra a xestión do servizo de transporte escolar convocada dende a ANPA do IES Cacheiras para este Mércores 16 de Febreiro ás 14h diante do instituto.

Este instituto do noso Concello leva xa máis dun mes con continuos descontrois no servizo de transporte escolar, o que impide que leve correctamente a término as súas funcións, o que provoca entre outros conflitos, continuos retrasos, longas agardas e perigosidade para o alumnado.

Ante esta situacíon facemos un chamamento á toda a veciñanza a que se sume á concentración en apoio da ANPA, coa finalidade de dar visibilidade a unha problemática que precisa dunha urxente solución.

Ler novas

Campaña do bng en prol da lectura neste mes de Rosalía

Dende o bng de Teo facemos un chamamento á veciñanza a que se anime a mercar libros neste mes de Rosalía .
Poderanse obter adhesivos e marca-páxinas, por xentileza do bng nos seguintes comercios teenses, entre outros:
- d'Ana libraría-papelería;
- A Vagoneta educativa;
- La tienda Arco Iris;
- A Xanela;

Ao tempo animamos a todo o mundo a sumarse aos diferentes actos organizados en Brión e Padrón con motivo deste "mes de rebeldía" !